Ozan Çobanoğlu Fan Sitesi'ne Hosgeldiniz..

Eğer Üye İseniz Lütfen Giriş Yapınız, Eğer Henüz Üye Değilseniz Ve Forum’a Katılmak İstiyorsanız Üye Olabilirsiniz..!



 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Mesajlar Hakkında

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Huriye
Admin
Admin


Cinsiyet Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1287
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 24/04/08

MesajKonu: Mesajlar Hakkında   Salı Ağus. 18, 2009 3:10 pm

Forumumuzun kalitesini artırmak için mesajlarımızda daha dikkatli olalım ve şu önerileri dikkate alalım;

-Mesajlarımızda Türche değil Türkçe karakterler kullanalım ("q" yerine "g" "w" yerine "v" kullanalım)!

-Chat dili diye tabir ettiğimiz dili kullanmayalım (gzl,ii,tşk,tmm,ok,bb,mck ...gibi kısaltmalar)!

-Konunun ahengini bozacak mesajlar atmayalım (sohbet içerikli mesajlar...ve konunun güncelliğine bakmadan yazılan mesajlar...)!

-Açılan konulara sadece tşk.edip çıkmak yerine konunun içeriği hakkında düşüncelerimiz yorumlarımızı da yazalım(yalnızca paylaşım için tşk.ler gibisinden mesajlar direkt silincektir!) !

-Kelimeleri çoooooooooooook diye uzatmayalım!

-Laubali sözcüklere yer vermeyelim!

- Bu kurallara uymayan arkadaşlarının mesajları silinecektir.

ve lütfen mesajlarımız Ozan Çobanoğlu yakışır bir biçimde olsun...


Saygı ve Sevgilerimizle
www.ozancobanoglu.net.tc


En son huriye tarafından Salı Ağus. 18, 2009 10:43 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Huriye
Admin
Admin


Cinsiyet Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1287
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 24/04/08

MesajKonu: Geri: Mesajlar Hakkında   Salı Ağus. 18, 2009 8:06 pm

gul Arkadaşlar bu kurallara uymanızı çok istiyoruz..Gerek site için gerek bizim için çok iyi olacaktır..Bu sitenin yöneticileri çok caba sarf ediyor ve sizden anlayış istiyoruz..Arkadaşlar bu görev çok zor..Mesajları taşı temizle sil düzelt konu aç kapa sil taşı degiştir birleştir vs. çok zor işler..Ben, ali, fatmaa, GURBETCİ ve ela_gözlü çok caba sarf ettik..Ve bazı üyelerimiz kurallara uymuyor..Ve biz çok yoruluyoruz..Arkadaşlar sizden rica ediyoruz bu kurallara uyun artık..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Mesajlar Hakkında   Salı Ağus. 18, 2009 9:20 pm

Sevgili Huriye kardesim inan sana cok hak veriyorum. Sitemizi guzel kullanalim ve kalitesini bu yonle guzel artirabilecegimizi dusunuyorum. Inan cok begendim. InsALLAH tum uyelerimiz yani kisaca ailemiz bu kurallara uyacaktir.

Bu guzel paylasimin icin cok tesekkur ediyorum canim kardesim sevgiler..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ali



Cinsiyet Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1484
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 10/09/08

MesajKonu: Geri: Mesajlar Hakkında   Salı Ağus. 18, 2009 9:22 pm

Huriye arkadaşımızın dediği gibi site de yazı kurallarına ve mesajlarımıza daha özen gösterelim lütfen baş harf büyük ve kalın olcak şekilde yazalım tüm fan arkadaşlarıma ve site arkadaşlarıma teşekkür ederim.....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Huriye
Admin
Admin


Cinsiyet Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1287
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 24/04/08

MesajKonu: Geri: Mesajlar Hakkında   Salı Ağus. 18, 2009 9:28 pm

Hepinize Tesekkur Ederim Uyelerimizin Bu Kurallara Uyacagına İnanıyorum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Mesajlar Hakkında   Bugün 3:55 pm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Mesajlar Hakkında
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» hakkı bulutun hayatı
» İsmet İnönü Hakkında Bilinmeyenler
» Reklam Hakkında..
» Üst Menü Hakkında | SORU
» SLM,,ana sayfa msj hakkında Yardımcı olurmusunuz,,

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Forum :: Forum Kuralları-
Buraya geçin: